fbpx

D.R.E.A.M.-methode actieplan.

Misschien herken je het wel. Je bent al vaker flink afgevallen door jezelf alles te ontzeggen. Je hebt honger gehad en dat leidde tot succes. Nou ja, voor eventjes dan. Want toen je weer “normaal” ging doen, kwamen de kilo’s er weer bij. 

Wellicht vind je het lastig om nee te zeggen, of verleidingen te weerstaan. En word je bewust en onbewust beïnvloed. Door andere mensen, reclamecampagnes en het royale aanbod van ongezonde voeding om ons heen.

Ben jij iemand die zichzelf een emotie-eter noemt? Zeg je ja als je eigenlijk nee wilt zeggen? Probeer je iedere maandag opnieuw af te vallen? En werk je graag vanuit het comfort van je eigen huis? 

Dan is het actieplan echt iets voor jou!

Met meer kennis over je brein, hoe het reageert op suiker en verleidingen, kun je makkelijker nee zeggen en afvallen.

Met behulp van het actieplan ga je thuis aan de slag. Met 13 kort, maar krachtige en duidelijke hoofdstukken werk jij stap voor stap aan jouw nieuwe mindset en relatie met voeding. 

Tussendoor vind je opdrachten die je voor jezelf uitwerkt. Je maakt een diepe duik in je eigen leven, je opvoeding en patronen die wel of niet helpend zijn. 

Vervolgens ga je die ongezonde patronen en niet-helpende overtuigingen doorbreken en vervangen voor nieuwe, gezonde patronen. 

Het gaat vooral niet om honger hebben, maar wel om de lange termijn aanpak. Waarmee je steeds weer de knop om kunt zetten als je een wat ongezondere periode gehad hebt, zoals een vakantie. Want laten we eerlijk zijn: niemand wil nooit meer iets snoepen. Er is ruimte voor wat lekkers. 

Maar vooral wanneer jij die keuze maakt en niet meer onbewust en onnadenkend.

 

Werk aan de kern van het probleem, niet alleen aan de gevolgen daarvan.

Ieder dieet en alle andere interventies op het gebied van afvallen, starten bij de tweede fase. En ze slaan allemaal de belangrijke eerste fase over. Het veranderen van de innerlijke jij. 

Want je kunt wel anders eten, minder eten, meer bewegen, shakes gebruiken, pillen pakken of een virtuele maagband nemen. Maar als er niets veranderd in je hoofd, is al die moeite, al die honger, al die inzet en al dat geld voor niets geweest. 

Je leven veranderd pas echt als jij dat vanuit je hoofd gaat aansturen. 

Alleen als je iedere opdracht serieus aanpakt, ga je verschillen merken. Alleen lezen en het erna wegleggen heeft geen nut! Maak het belangrijk!

Het actieplan gaf mij nieuwe inzichten en ik bekijk eten, drinken en beweging vanuit een heel ander perspectief. 

Omdat ik altijd eten gekoppeld had aan gebeurtenissen, zowel positief als negatief, at ik veel te vaak teveel. Daar ben ik mee gestopt en dat scheelt een hoop!

Anja

;

Wat krijg je allemaal?

Je krijgt toegang tot de online leeromgeving. 

Hierin komt iedere 2 weken een hoofdstuk vrij. In totaal 13 hoofdstukken.

Je ontvangt tevens opdrachten die bij de hoofdstukken horen. Deze kun je online invullen of printen en invullen.

In de online leeromgeving vind je verder:

Video’s van alle hoofdstukken waarin ik uitleg geef en meer voorbeelden.

Motiverende en inspirerende audioberichten die je even kunt luisteren als je het niet meer ziet zitten.

Links naar gezonde recepten.  

BONUS 1 toegang tot:

Oefeningen (voornamelijk kracht) die je thuis kunt doen. Inclusief filmpjes, uitleg en schema’s.

Standaard krijg je:

Iedere keer wanneer er opdrachten vrijkomen de mogelijkheid om die in te sturen. Hierop krijg je van mij feedback! Zodat je weer door kan! Daarnaast ontvang je een e-mailadres waarop je die opdrachten kunt insturen en vragen kunt stellen bij onduidelijkheden/vragen.

Ik plaats nieuwe trainingen, berichten bij interessante ontwikkelingen en andere belangrijke zaken.

En tot slot nog 3 extra uitsmijters!

BONUS 2:

Je wordt uitgenodigd voor online strategiesessies met andere deelnemers en mij als coach. Tijdens deze online bijeenkomsten worden bepaalde thema’s besproken.

EN……….. BONUS 3:

Wanneer je na deze periode deel wilt nemen aan de D.R.E.A.M. – methode met fulltime coaching en 10 diepgaande modules worden alle termijnbetalingen in mindering gebracht op de prijs! Wanneer je er voor gaat om iets te veranderen, kun je zonder risico ervaren of dit actieplan de beste manier is. En zo niet, dan heb je deze investering nooit voor niets gedaan en kun je doorgaan met fulltime coaching en intensieve persoonlijke begeleiding. Lees meer hierover:  www.nijholtbegeleiding.nl/dreammethode 

BONUS 4: 

Doe jij (straks) mee met het D.R.E.A.M. – actieplan en je bent fan, dan mag jij gedurende de 26 weken dat jij deelneemt, onbeperkt nieuwe verwijzingen doorgeven! En voor iedereen die daadwerkelijk deel gaat nemen, ontvang jij €20,- retour! Verdien geld terug met je enthousiasme!

Kosten:

Je betaalt 6 termijnen van €89,- voor al het bovenstaande! 

Vooral de hoofdstukken over mijn overtuigingen hebben me aan het denken gezet.

Waarom eet ik altijd en overal??
Waarom denk ik de hele dag aan eten??

Nu ben ik op een hele andere manier met voeden en leven bezig! Het levert me zoveel op, echt super! Suus

Ben jij klaar voor een echte mindset verandering? En jouw nieuwe leven?

Wil je nu eindelijk eens afvallen op een goede manier en dit volhouden?

Zet je de deur open voor iets spannends en nieuws?
Alle nieuwe dingen zijn eng. Want wie weet dat dit gaat werken?

Laat me je één ding vertellen, als jij er voor gaat, dan gaat dit werken! 

WAT VIND JE IN HET ACTIEPLAN?

– Hoe je de overtuigingen die je hebt en je niet helpen ombuigt.

– Hoe je emotie-eten onder controle krijgt.

– Welke invloed suiker eten heeft op je brein en hoe je daarmee om kunt gaan.

– Hoe je nee zegt!

– Hoe je niet beïnvloed wordt door anderen en reclames.

– Welke voedingsstoffen er zijn en wat ze doen voor je lichaam.

– Welke manier je kunt gebruiken om na een ongezonde periode weer terug in je ritme te komen.

– Welk beweegtype je bent en hoe je beweging implementeert in je leven.

– Welke tools je kunt gebruiken om niet meer te snoepen op de bank ‘s avonds.

– En nog veel meer!

Voor wie is het Actieplan NIET geschikt?

  • Voor kinderen of jongeren. Je kunt je alleen aanmelden als volwassene. 
  • Voor volwassenen die medicatie gebruiken die het gewicht beïnvloedt. 
  • Voor volwassenen die geen beschikking hebben over Internet, een e-mailadres, of een tekstverwerkingsprogramma zoals Word. 
  • Voor volwassenen die moeite hebben met het bezoeken van een online leeromgeving of andere digitale media.
  • Twijfel je? Neem even contact op!

Veelgestelde vragen.

Hoe weet ik of ik geschikt ben voor het Actieplan?

Het beste is om de vragenlijst eerst in te vullen. Dan weet ik aan de hand van je antwoorden of het bij je past en of je resultaten gaat behalen. 

 

Invullen kan hier. 

Welke hoofdstukken zitten erin?

Welke hoofdstukken komen er vrij?

Introductie.

Hoofdstuk 1.

De denkdrempels.

Hoofdstuk 2.

De 5G’s.

Hoofdstuk 3.

Helpende en niet – helpende gedachten

Als  – dan denken en vooruit denken. 

Hoofdstuk 4.

Eetgedrag & eetmomenten

Hoofdstuk 5.

Tackel de overtuigingen uit het verleden.

Hoofdstuk 6.

Ga zoveel mogelijk suikervrij.

Schuilnamen voor suiker.

Etiketten lezen.

Hoofdstuk 7.

De invloed van suiker op je brein.

Hoofdstuk 8.

Verhoog je verbranding.

Bewegen of sporten?

Beweegrichtlijnen

Hoofdstuk 9.

Voedingsstoffen.

Hoofdstuk 10.

Het doorbreken van gewoontes.

Zondigen.

Gewoontes in het gezin.

Aanbod en reclame.

Hoofdstuk 11.

Je gezondheid.

Gezond eten prijzig?

Hoofdstuk 12.

Checklist voor overgewicht.

Hoofdstuk 13.

Overzicht mindset veranderingen om op te hangen. 

Afsluiting.

 

En behalve deze hoofdstukken word je nog uitgenodigd voor online themabijeenkomsten waarin we samen kunnen sparren over een aantal onderwerpen. 

Wat is het nut van de online thema-bijeenkomsten?

Behalve dat het een band schept om in contact te staan met elkaar, leer je nog veel meer. Op papier kan ik veel kwijt, maar op deze manier kan ik nog beter ondersteunen. En inspelen op de dingen die op dat moment spelen. 

Waarom moet ik soms huiswerk insturen?

Niets moet, maar als ik kan lezen wat je doet en hoe je het aanpakt, kan ik goede feedback geven. Je ondersteunen en ervoor zorgen dat je het maximale eruit gaat halen. 

Denk je:

“Ja, super Nicole! Dit is echt iets voor mij!”

Klik dan beneden op de afbeelding met het papier en potlood. Maar voordat je dat doet deel ik de “kleine letters” in het groot! 

De eerste termijn betaal je zelf met bijvoorbeeld een Ideal betaling. De volgende keren wordt het afgeschreven. Het stopt automatisch en je hoeft je niet af te melden. No worries!  Alles is vooraf ingesteld, zodat jij er niet aan hoeft te denken.

 

De volgende startdata gelden:

 

Aanmelden voor: Startdatum:
29-1-2020 3-2-2020
26-2-2020 2-3-2020

Ervaringen van anderen

Wil je lezen hoe anderen grip hebben gekregen op afvallen? 

Vind je het ook interessant om extra  trainingen te volgen en meer te lezen over afvallen, mindset, voeding en beweging?

Meld je dan gratis aan voor de besloten Facebookgroep via onderstaande Facebook-button. Of volg me op Instagram voor interessante posts!

4 + 13 =

Mijn naam is Nicole Nijholt en ik help volwassenen grip te krijgen op afvallen, hun gezondheid en emotie – eten. 

Het resultaat is duurzaam en blijvend, omdat er een interne verandering optreedt. 

Ik geloof niet in pillen, shakes en andere middeltjes. 

Een verandering van het dagelijkse leefpatroon en een interne verandering in hoofd en mindset, zorgt voor lange termijn succes.

Het gaat om zoveel meer dan alleen de kilo’s en voeding. 

 

Groetjes Nicole

 

Gedragsspecialist bij afvallen

Master of Education